ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ
Be IT - една по-различна ИТ конференция тази пролет в София
Be IT е конференция, създадена специално за специалисти, с желание за развитие в сферата на информационните технологии. Събитието ще се състои на 28 май в Suite Hotel Sofia, Студентски град, между 10:00 и 18:30 часа!

По време на конференцията ще се проведат 15 уъркшопа, разделени в три направления, представляващи трите най-актуални теми в света на информационните технологии в момента – Mobile, Database и Web. По време на всеки уъркшоп, в рамките на един час, лектори от топ ИТ компаниите в България ще представят някои от най-новите и интересни тенденции и иновации, които се случват в индустрията в момента.

Компаниите, които вече са заявили своето участие на конференцията са: IG Soft, Adastra, PFSweb, UniCredit Bulbank, Codix, FlowMinds. Освен с безплатните уъркшопи, всички те ще се представят и със собствени кариерни кътове, където посетителите на Be IT ще могат да разговарят с представители на компанията, които да му дадат информация за свободните позиции, изискванията за кандидатстване, работната среда и всички други важни детайли около започването на работа в дадена компания.

За допълнителни въпроси и записвания, моля, свържете се с нас:
events@jobtiger.bg
02/49 180 13

Конференцията се организира от JobTiger – компания за комплексни HR услуги.
 
МИНАЛИ СЪБИТИЯ
Хиляди младежи се запознаха с кариерните предложения на водещи работодатели по време на „Национални дни на кариерата – Добра Кариера, Добър Живот“

Петнадесетото издание на „Национални дни на кариерата – Добра Кариера, Добър Живот“, което се проведе в 7 университетски града в страната – София, Варна, Русе, Велико Търново, Свищов, Пловдив и Бургас – приключи успешно. Кариерният форум стартира на 15-ти март в София, като в рамките на два дни Националният дворец на културата събра на едно място представители на 136 компании и даде шанс на над 8000 младежи да срещнат потенциалния работодател. След това форумът продължи в останалите 6 града и приключи с бургаското издание на 6 април 2016 г. Общият брой на посетителите бе над 18 300.

Общо 192 компании, предлагащи работни и стажантски позиции, в различни бизнес сектори, взеха участие в „Национални дни на кариерата“. Сред участниците имаше както малки фирми, така и утвърдени български и международни компании, представители на банковия сектор, застрахователни институции, ИТ компании, търговски вериги, телекомуникационни оператори и ред други.

За първа година по време на кариерния форум в София, Варна и Пловдив се проведоха отворени дискусии, в които студентите обсъдиха с представители на определени браншове перспективите за кариерно развитие и особеностите на различни видове бизнес. Някои от темите на дискусиите бяха „Мисия ИТ кариера или какви качества трябва да притежават успешните кандидати?“, „Защо да изберем Outsourcing или Shared Service център за старт на кариерата си?“ и др.

Освен професионалните съвети, които получиха, студентите си направиха и фотосесия с Тигъра на JobTiger. Трите най-харесвани снимки бяха наградени с безплатно кариерно консултиране, което ще бъде извършено от експертите на JobTiger.

„Национални дни на кариерата” се организира от JobTiger – HR компания и кариерен сайт. Генерален спонсор за 13-та поредна година е Нестле България – най-голямата компания за храни и напитки в България. За повече информация: http://national.careerdays.bg/
 
ПОЛЕЗНО ЗА ВАС
За пета поредна година инициативата на JobTiger и ICT Media “ТОП ИКТ Работодател” ще търси най-добрите работодатели в ИКТ сектора

„ТОП ИКТ Работодател” изследва ангажираността и удовлетвореността на служителите в сферата на информационните и комуникационните технологии. Инициативата има за цел не само да открие предпочитаните работодатели в България, но и да очертае водещите тенденции в управлението и развитието на бранша.

И тази година, проучването ще се проведе сред български и международни компании от телекомуникационния, ИТ и аутсорсинг секторите, опериращи на нашия пазар. Първите 26 компании вече се включиха в проучването. Те ще бъдат оценени и класирани по методология на специализираната в HR одит компания Audit Advice Associates (ААА).

Компаниите, желаещи да се включат в тазгодишното изследване могат да го направят на адрес http://topictemployer.bg/

За повече информация:
JobTiger: Йоанна Ралева, 0884 070 906, joanna@jobtiger.bg
ICT Media: Бистра Нейчева, 0885 90 52 85, bistra_neicheva@idg.bg
GCDF сертификационен тренинг по кариерно консултиране

Основен фокус на тренинга: Усвояването на умения и знания за оценка на потенциала, силните страни и областите за развитие на служителите, както и умения за консултиране, коучинг и менторинг.

За кого е предназначен сертификационният тренинг: специалисти по човешки ресурси; консултанти и коуч специалисти; мениджъри на екипи.


Предстоящи дати за тренинга:
13 – 14 май 2016 г.
9 - 10 юни 2016 г.

За записвания и допълнителна информация може да се свържете с екипа на JobTiger или да пишете на e-mail: gcdf@jobtiger.bg.
 
Интересно от JobTiger.tv
Какво е Employer Branding, как може да ни е от полза и как да го изградим?

Под „Employer Branding“ (или работодателска марка) се разбира имиджът на дадена организация сред работниците и служещите в нея и сред обществото. Не с какво име се ползват услугите или продуктите (брандовете на компанията), а самата тя в ролята на работодател.

Защо това е от значение?
Смисълът на поддържане на работодателската марка е от една страна в задържането на служителите, а от друга, по-лесното набиране на нови. И наистина – ако компанията ви се слави като добър работодател, хората биха откликвали по-често на обявите за работа, биха искали да работят за вас.

  • Xerox на „Национални дни на кариерата – Добра Кариера, Добър Живот“
  • Как да отговорите на два важни въпроса по време на интервю за мениджърска позиция
  • В петък във Франкфурт ще се проведе информационен ден за българи на тема: „Вашите трудови и социални права в Германия“
  • Още шест електронни услуги на НОИ вече са достъпни с ПИК на НАП
  • Стани част от най-големия гейминг турнир в България Game Ninja
  • Защо „прегаряме“ на работното място?
  • 6 неща, които никога не трябва да жертвате за сметка на работата си
  • ДЗИ и СИБанк на „Национални дни на кариерата – Добра Кариера, Добър Живот“
  • Школата на pravatami.bg отвори врати
 
ОЧАКВАЙТЕ ОЩЕ
Готови ли сте за втори рунд Преговори на Ринга?

Саймън Хезълдейн беше гост в България по темата през 2014-та и събитието беше удар право в целта! Ето защо 2 години по-късно, той идва отново на 10 май тази година, за да ни разкрие техники за преговори на световно ниво, за които конкуренцията ще ви намрази.

Лекторът има две издадени книги в България - “Невро-продажби” и “Продажби в реалния свят”, които бяха резултат от търсенето след първото му посещение в страната.

Част от въпросите в програмата на събитието включват:

 • Разликата между продажби и преговори, и как разбирайки я, вашият бизнес ще бъде по-печеливш?
 • Каква е истинската причина да ви откажат при преговори?
 • Кои са 3-те части на мозъка на вашите клиенти, с които трябва да преговаряте?
 • 2-те най-мощни сили на мозъка на вашите клиенти и как да ги впрегнете, за да получите “Да”?
 • Как да се подготвите правилно за преговори?
 • Петте критични етапа на всички преговори
 • 12-те типа поведение на преговарящите от световна класа
 • Как да се справите със силови ходове?
 • Четирите различни типа мислене на клиентите, които ще срещнете и как да преговаряте ефективно с всеки един

Може да запазите вашите билети от сайта на събитието на промоционална цена сега.
Бъдещето на рекламата, създаване на вечна памет, „влизане“ в мозъка, дигитална трансформация

Само 4 от стотиците теми на рекорден брой от над 240 лектори, които ще презентират на 6 паралелни сцени пред посетители от 70 различни държави на Webit.Festival на 19 и 20 април в София

София ще бъде домакин на нещо, което само няколко други европейски градове са постигали. Цифрите сами по себе си са достатъчни. Над 240 лектори, сред които Президентът и глобален бранд директор на Havas Worldwide, главният дигитален директор на фармацевтичния гигант Bayer, Президентът на МастърКард Европа, Управляващ Директор от Google, Президентът на Комитета на Европейските Региони и Вицепрезидентът и технологичен директор на Phillips, вицепрезиденти, маркетинг и технологични директори от Nokia, Thomson Reuters, Visa, Cisco, Intel, Akamai, IBM Cloud и много други.

Ако трябва да обобщим – няма такова друго събитие и като мащаб и като ниво на лектори. Същевременно почти няма маркетинг, информационни и технологични директори от България, които вече да не са регистрирани за събитието. Нивото на участниците и социалните и бизнес контакти, които посетителите могат да правят с партньори от България, Европа и света, са на най-високо ниво.

Webit е единственито събитие, което обявява и списък със селектирани посетители от над 70 държави тук http://www.webit.bg/whoattends.php.

Повече информация за Webit, може да прочетете в JobTiger.tv