ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ
Регистрацията за есенните кариерни събития на JobTiger продължава
Есенните събития на JobTiger ще стартират с „Дни на кариерата” в секторите: ИТ, Комуникации и Аутсорсинг - единственото браншово изложение за секторите, организирано в четири града. Форумът ще се проведе в София на 7 октомври 2021 г., в Пловдив на 12 октомври 2021 г., Варна – на 14 октомври 2021 г., Габрово – 19 октомври 2021г. и Виртуален ден – на 20 октомври 2021 г.

35 компании вече са заявили участието си в поредицата от специализирани кариерни събития.

За тринадесетото издание на събитието регистрацията за участие на компании е отворена, а с предплатения план за услуги JobTiger Wallet имате възможност до 31.07.2021 г. да се възползвате от 10% отстъпка.
Повече информация за събитието тук.

Eсенното издание на специализирания форум „Дни на кариерата” в секторите Икономика, Финанси, Човешки ресурси, Маркетинг и Обслужване на клиенти предстои през месец ноември с присъствен и виртуален ден - на 23 ноември 2021 г. в УНСС и на 25 ноември 2021 г. - онлайн на платформата на Brazen Technologies.

С предплатения план за услуги JobTiger Wallet имате възможност до 31.08.2021 г. да се възползвате от 10% отстъпка.
Повече информация за събитието тук.

Допълнителна информация за събитията, таксите за участие и начина на регистрация бихте могли да получите и от екипа на JobTiger:
Е: events@jobtiger.bg
T: +359 88408 6003
     +359 884 070 906
     +359 882 364 456
     +359 2 491 80 10
 
НОВО ОТ JOBTIGER
В България има вече онлайн пространство за индустриални технологии

IndustryHUB събира най-актуалните новини, продукти, информация и споделен опит в областта на индустриалните технологии.

От месец юли IndustryHUB (IndustryHUB.bg) представя най-актуалните новини, продукти, информация и споделен опит в областта на индустриалните технологии в България. Основната цел на платформата e да се превърне в среда за споделяне на опит и да насърчи индустриалното развитие на страната и изграждането на инженерните кадри.

Освен че представлява сайт за споделяне на новини и информация по различни теми, IndustryHUB създава общност от специалисти и съмишленици, които могат да коментират и дискутират споделените материали, да бъдат автори и да печелят точки в профилите си в зависимост от публикуваните статии и броя харесвания и коментари към тях. По този начин се насърчава тяхната активност и се отличават най-добрите. Професионалното призвание може да има значение не само за личното удовлетворение на участниците, но и за тяхното професионално израстване.

Основни области на информация са:
- иновациите и реализацията на научноизследователски разработки
- лабораторните и научно-приложните услуги
- управлението на интелектуалната собственост
- трансфера на знания и технологии
- предприемачеството
- стартиращите предприятия
- кариерната реализация и бизнес-ориентираното обучение.

Достъпът до всички информационни ресурси в IndustryHUB е свободен, но публикуването, харесването и коментирането на статии на сайта изисква потребителите да имат регистриран профил. Сайтът предлага на потребителите и възможност да филтрират съдържанието на база на различни категории.

IndustryHUB е изграден с обединените усилия на JobTiger и Технически университет – Габрово.
 
ПОЛЕЗНО ЗА ВАС
Вашият Employer Branding на JobTiger.bg

В последната година HR общността по света все по-усилено говори за важността на изграждането и поддържането на работодателската марка именно след бурните промени през 2020.

Предизвикателствата за привличане и задържане на подходящи кандидати се превръщат в централен въпрос за дългосрочните политики на много компании. На фокус се поставят дългосрочните инвестиции в развиване на работодателската марка.

Нищо не е по-показателно за една компания от поведението ѝ по време на динамично променяща се среда. Стабилното, сигурно и надеждно корпоративно лице е основният фактор, който вдъхва доверие у потенциалните партньори, клиенти и служители.

Как да запазим своя корпоративен образ? Как да развием и комуникираме работодателския си имидж, така че да се възползваме максимално от възможностите (сега и за в бъдеще) и да привличаме лоялни партньори, клиенти и качествени служители?

В JobTger.tv представихме няколко препоръки как да се адаптирате и да извлечете оптимални ползи за компанията: https://jobtiger.tv/hr-industriya/employer-branding/employer_branding_2021

Инструментът, който ще ви подпомогне да бъдете от полза на кандидата и където цялата важна за него информация може да бъде показана в синтезиран вид, се намира на JobTiger.bg. Каналът за комуникация на работодателската марка е Employer Branding услугата. Създадена именно за компаниите, уважавани на българския пазар на труда заради грижите им за развитието и просперитета на служителите им и за въвеждането на добри HR, социални и екологични практики.

Вашият Employer Branding е независим канал, който има за цел именно да скъси дистанцията между вас и подходящите служители, да ви отличи от останалите работодатели и да разгласява информация за най-отличаващото ви на пазара на труда. Той ще отговори на максимален брой въпроси, които си задават търсещите работа, преди да кандидатстват в компанията. Каналът разгласява информацията по установените канали и социалните мрежи на JobTiger.

Вижте профилите на работодатели, които вече използват услугата като АББ България, Schwarz IT Bulgaria, Telenor Bulgaria EAD, Лидл България, Cargill Bulgaria и разберете как да се отличите и вие с вашия работодателски профил.
4% по-малко обяви за работа през юни

Предлаганите работни места обаче са се увеличили с 67% на годишна база.

Обявите за работа през юни са спаднали с 4% спрямо предходния месец май. Тогава ежемесечният анализ на пазара на труда на HR компанията за комплексни услуги JobTiger отчете рекорден брой нови предложения. Общият брой обяви за работа през юни надхвърля 50 000, като се е увеличил с 67% на годишна база. Вижте още какво показват сравненията на данните за година назад, както и по отрасли.

Търсенето на кадри по сектори
За пръв път от началото на годината има спад на новите предложения в сектора „Хотелиерство и ресторантьорство“. Всеки месец, от началото на пандемията досега, наблюдавахме двуцифрен ръст на обявите в този отрасъл, но през юни те са намалели с 13% спрямо май.

Останалите сектори с отчетен спад през юни са: „Търговия и продажби“ (-7%), „Маркетинг и реклама“ (-6%), „Здравеопазване и фармация“ (-5%), „Счетоводство, одит, финанси“ (-4%) и „Производство“ (-2%).

Не всички отрасли отчитат спад на обявите. За „Административни дейности“ броят им е нараснал с 4% на месечна база. Ръст от 2% се наблюдава и във всеки от секторите „ИТ“, „Строителство“ и „Логистика и транспорт“.

Вижте целият анализ на JobTiger за м. юни в JobTiger.bg.
 
ИНТЕРЕСНО ОТ HRINDUSTRY.BG
HR Marketplace: Управление на мотивацията в динамично време

Програмата дава структурирано разбиране какво е мотивация, от какво зависи, кои са ключовите мотивационни фактори и как да ги разпознаваме.

Изправени пред предизвикателства, това, което продължава да движи хората, е всъщност тяхната вътрешна мотивация. От една страна, тя е далеч по-невидима и трудна за управление от външните мотиватори. От друга, мениджърът, който я разбере и успее да повлияе положително върху нея, ще бере щедрите плодове на високо-мотивираните хора и екип.

Обучението съчетава игрален обучителен сериал, ключови видео-концепции, практически задачи за самоподготовка за връзка с работната реалност и виртуални фасилитирани сесии в реално време за обратна връзка и напътствия.

  • Оставете Егото извън офиса
  • HR Marketplace: Compensation and Benefits Contemporary Trends
  • 14 изисквания за дигитализация на трудовото досие
  • Иновативно решение за обработка и съхранение на трудови досиета
  • Природа, спокойствие, пространство - трите нови важни качества на офиса