ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ
|
|
„Национални дни на кариерата“ 2015 стартираха успешно.
Следващата спирка е днес, в гр. Русе. Очакваме ви! |
Четиринадесетото издание на най-голямото младежко кариерно събитие в България „Национални дни на кариерата – Добра Кариера, Добър Живот“ бе официално открито на 10 март 2015 г. в „Национален дворец на културата”, ет. 5 в гр. София от Йорданка Фандъкова, Кмет на Столична община, проф. д.п.н. Тодор Танев, Министър на образованието и науката, Гълъб Донев, Зам. министър на труда и социалната политика, Ангел Ангелов – Зам. директор на дирекция “Услуги по заетостта” към Агенция по заетостта, Управителя на JobTiger ООД - Светлозар Петров и Нели Ангелова, Бизнес мениджър „Кулинарни продукти и корпоративни връзки“ в Нестле България. Те пожелаха успех на тазгодишното издание на Форума и по-добри възможности за развитие и професионална реализация на младите специалисти през 2015 г.
„Национални дни на кариерата“ дават възможност на хиляди студенти в България да намерят най-подходящата и желана от тях работа. Нещо повече - по традиция форумът е придружен от предварителни специализирани „работилници” (уъркшопи), по време, на които студентите имат възможност да научат какви знания, умения и качества ще са им необходими, за да разгърнат потенциала си в правилна посока.
Днес най-големият кариерен форум „Национални дни на кариерата“ е в гр. Русе. Очакваме ви в Русенски университет "Ангел Кънчев", Канев център до 15 ч. Следващата спирка на форума е Свищов. Събитието ще се състои на 25 март от 10:00 ч. до 15:00 ч. в Стопанска Академия “Д. А. Ценов”. В гр. Свищов ще се включат 22 компании. Може да посетите форума и в Пловдив (30 март) и Бургас (1 април).
„Национални дни на кариерата – Добра Кариера, Добър Живот” се организира от JobTiger. Най-голямата компания за храни и напитки в страната - Нестле България, e генерален спонсор на инициативата за 12-та поредна година. Както винаги, участието на студентите и младите специалисти в „Национални дни на кариерата – Добра Кариера, Добър Живот“ е безплатно.
За допълнителна информация, можете да се свържете с екипа на JobTiger:
www.JobTiger.bg
E: events@jobtiger.bg
T: +359 2 49 180 13/22 |
|
|
|
Регистрациите за участие в ТОП ИКТ Работодател 2015 продължават
„ТОП ИКТ Работодател” е единственото по рода си проучване на ангажираността на служителите в сектор „Информационни и комуникационни технологии” у нас. То ще даде възможност на всяка компания, чрез външна обективна оценка, да получи анализ на ангажираността на служителите си, анализ за състоянието на целия бранш и анализ на позицията на компанията спрямо целия бранш.
Благодарение на факта, че проучването е секторно, се гарантира постигане на по-висока обективност и сравнимост на резултатите и данните сред компаниите – участници.
Първите компании вече се регистрираха за участие в проучването. Всички, желаещи да се включат в тазгодишното изследване могат да го направят на адрес http://topictemployer.bg/Competition/.
Предлагаме ви възможността да получите външна оценка за ангажираността на служителите и реална представа за позицията на компанията сред конкурентите!
За повече информация: http://topictemployer.bg
ICT Media: Бистра Нейчева, 0885 90 52 85, bistra_neicheva@idg.bg
JobTiger: Йоанна Ралева, 0884 070 906, joanna@jobtiger.bg |
|
|
|
GCDF сертификационен тренинг по кариерно консултиране | март 2015 г.
Основен фокус на тренинга: Усвояването на умения и знания за оценка на потенциала, силните страни и областите за развитие на служителите, както и умения за консултиране, коучинг и менторинг.
За кого е предназначен сертификационният тренинг: специалисти по човешки ресурси; консултанти и коуч специалисти; мениджъри на екипи.
За записвания и допълнителна информация може да се свържете с екипа на JobTiger или да пишете на e-mail: gcdf@jobtiger.bg. |
|
|
|
Семинари за заети и самонаети лица се провеждат в 27 населени места
На 5-ти януари 2015 г. стартира „Организирането и провеждането на 60 дни на кариерата и до 420 семинари за заети лица” за целите на проект „Кариерно развитие на заети лица”, BG051PO001-2.2.02 „Услуги за развитие на гъвкав пазар на труда”, финансиран по ОП „Развитие на човешките ресурси”.
Дейностите се осъществяват от ДЗЗД „Дни на кариерата и семинари” в цялата страна, като основната цел на дните на кариерата за заети и самонаети лица, които ще бъдат организирани по настоящия проект, е да се предостави актуална информация на заинтересованите лица по отношение на съществуващи възможности за професионално и кариерно развитие на пазара на труда.
Семинарите са по 8 теми и ще се проведат в 27 населени места. Те покриват различни аспекти на кариерното и личностното развитие на хората. Семинарите са специално създадени в услуга на всеки, който иска да вземе отговорно и информирано решение за бъдещето си. Всеки семинар е с планирана продължителност от 6 учебни часа.
Пълният график на дните на кариерата и семинарите ще бъде публикуван на сайта на инициативата: http://www.jobtiger.bg/krzl/. |
|
|
|
Семинар и тренинг по ускорено учене с експерти от Международния център за ускорено учене (ICAL)
На 27 март ще се проведе HR Seminar, посветен на управлението на човешките ресурси на нивото на скритите резерви и потенциала на човека.
Фокусът е върху разкриването на потенциала на всеки човек от гледната точка на човешкия капитал в органзиацията. Посредством ускореното учене се откриват нови хоризонти в обучението, програмите за усъвършенстване и личностно развитие във всяка органзиация. Провокира различна перспектива за това как да се постигат по- добри обучителни резултати от гледна точка на ефективност и въздействие. Специалистите човешки ресурси научават как да представят материали така, че обучаемите да научават повече, като същевременно повишават тяхното самочувствие в процеса на учене.
В дните след 27 март – до 31 март включително ще продължи курсът „Най-добри практики за ускорено учене”. Този курс е с продължителност 30 часа и дава на участниците практически опит с бързо и уверено усъвършенстване на основните инструменти и най-успешните практики за ускорено учене. Участниците в този курс добиват умение за разпознаване и насърчаване на постиженията на своите обучаеми. В същото време участниците преоткриват радостта от обучението и ученето, както показва дългогодишният опит и атестати на системата за ускорено учене.
Пътят към откриването на нова страница в работата с хора на нивото на техните резерви е показан от Международния център за ускорено учене (ICAL) и тяхната 34 годишна практика като бизнес обучители и консултанти.
ICAL създава „будни учещи“, които знаят как да се справят с нови предизвикателства. Чрез практика в „микро-обучения” те усъвършенстват новоусвоените обучителни умения.
Обученията ще бъдат водени от д-р Либиан Лабиоса (Libyan Labiosa PhD) и трейнър Филип Касоне (Philip Cassone MBA) - двигателите на Международния център за ускорено учене.
Те пристигат в България за поредицата обучения ALIVE Education, посветена изцяло на най-съвременните и ефективни методи на ускорено учене.
Семинар за HR специалисти – 27 март 2015 г., от 10 до 17 ч., цена: 100 лв.
Курс за HR специалисти и бизнес обучители – от 27 до 31 март 2015 г., от 10 до 17 ч., цена: 1500 лв.
Място: Essence Center, ул. 6-ти септември 37 |
|
|
|
|
|
Любопитно от JobTiger Блог |
Напускане на месторабота – как да го направим стилно (и полезно за нас)
Няма какво да се лъжем – общо взето, на всекиго се е случвало да реши да напусне настоящия си работодател и да потърси късмета си другаде. Нормално е. В днешно време, почти никой не се „жени завинаги“ за една фирма. Смяната на местоработата е често явление, но ако искаме да протече по правилния начин, хубаво е да се подготвим.
|
|
|
|
|
|
Бизнесът трябва да се трансформира, за да оцелее
Използването на технологии, независимо дали става дума за малък и среден или голям бизнес е от ключово значение за оцеляването на фирмата през 2015 г. и напред.
Според данни на IDG Enterprise, 56% от малките и средните компании в световен мащаб планират или вече са внедрили в своите бизнес процеси Big Data технологии. Прогнозите са през 2015 г. пазарът да достигне 16,9 милиарда долара.
“Дигиталната трансформация на бизнеса се случва днес. Все повече фирми използват BigData (големи масиви от данни), на базата на които създават по-добри продукти и услуги, несравнимо по-успешни продажби и обслужване на клиенти, правят иновации и оптимизират маркетинг и рекламни бюджети” казва Пламен Русев, сериен предприемач, инвеститор в тех компaнии и основател на световната серия от събития Webit, част от които е CEEDS '15 на 21 - 22 aприл в София.
“Големите данни”, маркетинг и рекламни технологии и как те подпомагат развитието на малкия и среден бизнес са само част от акцентите на седмото поредно издание на CEEDS by Webit, което тази година ще се състои на 21 и 22 април в София. Най-голямото събитие за дигиталните, технологични и медия/рекламни пазари поставя фокус върху Централна и Източна Европа, а акцентът тази година ще бъде бъдещето на Европа и региона - специален гост на събитието и участващ в програмата тази година ще бъде Вицепрезидента на Европейската Комисия и Комисар Единни дигитални пазари – Андрус Ансип, заедно с още над 100 от най-известните имена в технологичната, дигиталната, маркетинг и стартъп сцена.
Сред лекторите са управляващ директор, Cisco EMEA, глобален директор иновации и IoT на SAP, Вице Президент потребителска сигурност на F-secure, Директор ЕМЕА Intel Capital, президент и изп. директор на BitTorrent, директор облачен евангелизъм в Microsoft, основател и CEO на Meltwater Group / MESTghana, топ мениджъри от Google, Forbes, Experian, Philips, MEC Global, Group M, Socialmantic, Criteo, Akamai, Gfk, RadiumOne, SuperHosting.bg и много други.
Tech Summit, Marketing & Innovation Summit, стартиращи компании и инвестиции ще бъдат трите основни сцени на събитието и тази година, а паралелно на тях в програмата са включени редица уъркшопи, няколко събития на технологични и дигитални компании. Предвидена е и “Академия за вирусни кампании” (GoViral Academy), в чиито различни тракове, създателите на съдържание (предимно видео), рекламодатели и разработчици ще получат практични насоки за това как да създадат вирусно съдържание и как да го монетизират.
Билети за събитието може да откриете на официалния сайт http://webit.bg/. (местата са ограничени) |
|
|
|
Нейра Чехич, едно от топ лицата на телевизия Bloomberg, ще модерира дискусия за финансовото образование в България
Нейра Чехич, която всяка вечер от студиото на телевизия Bloomberg в Лондон прави специален коментар за зрителите на България он ер, пристига за първи в София, за участие в конференцията Образование и бизнес – Финансовото образование за устойчива икономика.
Конференцията се организира за втора поредна година, като част от мащабното сътрудничество на световния медиeн гигант Bloomberg TV и националната телевизия България он ер и с активното участие на Инвестор.бг.
На 11 май 2015 г., трите водещи икономически медии ще съберат в София, управленци, хора на образованието, бизнеса, неправителствения сектор, работодателските организации и медиите, за да търсят вярната посока към устойчива икономика. Дискусията по една от основните теми – за необходимостта от ранно финансово образование, ще бъде модерирана от Чехич.
Нейра Чехич е журналист от Bloomberg TV в Лондон. Всеки ден тя обобщава новините от европейските капиталови пазари, топ бизнес и икономически събития от деня за България он ер , Bloomberg TV Индонезия, Bloomberg TV Индия, Bloomberg TV Монголия и Bloomberg HT (Турция). Чехич изготвя и седмични бизнес обзори за Sky Австралия и Monocle радио.
Нейра Чехич е пътувала из цяла Европа, отразявайки различни икономически теми - от продажбата на Nokia до цената на бургер от стволови клетки. Редовно отразява и срещите на европейските финансови министри и лидери в Брюксел, където директните й въпроси към бившия италиански министър председател Марио Монти изведоха новини за редица новинарски компании.
Преди да се присъедини към Bloomberg, Нейра е работила за радио Би Би Си в бюрото в Париж. Има следдипломна квалификация по бизнес журналистика от университета в Кардиф и магистратура (с отличие) по класически и модерни езици от университета в Оксфорд.
Тя е и един от журналистите, които първи казаха: Добър ден на зрителите в България! след сключването на ексклузивния договор за партньорство между България он ер и Bloomberg TV през 2013 г.
Повече за програмата на конференцията и информация за миналогодишния форум Образование и бизнес – На един език ли говорят теорията и практиката, ще намерите в секцията Образование на www.bgonair.bg, както и на сайта www.edu-business.info. |
|
|
|
IFS Conference събира хранително-вкусовата промишленост
На 12-ти май в столичната зала Витоша на Интер Експо Център ще се проведе IFS Conference България. Събитието се организира за първи път у нас, като вече е изградило история и събрало опит в няколко европейски държави. Целта на IFS Conference е да срещне и запознае производители, търговци и свързани лица с ползите, тенденциите и новостите относно безопасността на храните.
Лектори на събитието ще са практици с десетки години опит в Европа и България, като:
- Стефан Тромп – Управителен директор на IFS Management Германия
- Марек Мерзек – IFS Бизнес консултант за Централна и Източна Европа
- Димитър Хаджидимитров – Ръководител „Контрол на качеството” в Метро Кеш енд Кери България
- Владислава Запрянова – Партньор и Бизнес развитие в ISA Cert Централна и Източна Европа
Организаторите обещават да споделят ценен опит и създадат нови възможности на посетителите, които да им спестят много време и енергия.
Първото издание на IFS Conference в България ще е безплатно за посетителите! Повече за събитието и пълната програма ще откриете на www.ifsconference.eu |
|
|
|
|