ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ
Очакваме ви на Дни на кариерата: ИТ, Комуникации и Аутсорсинг 2021!
Поредицата специализирани кариерни събития Дни на кариерата: ИТ, Комуникации и Аутсорсинг ще се проведат виртуално и присъствено и ще стартират на 7 октомври в София, НДК, ет. 5.

В наближаващите събития ще участват повече от 50 утвърдени български и международни ИТ, BPO и производствени компании. Независимо от разликите между тях, всички изложители са водени от съображението да открият добре подготвени и комуникативни млади хора. Иначе казано – те ще се включат в събитията, за да открият своите бъдещи служители.

Очакваме ви на Дни на кариерата: IT, Комуникации и Аутсорсинг на:
 • 7 октомври в София, НДК, ет. 5
 • 12 октомври в Пловдив, Пловдивски панаир, Конгресен център
 • 14 октомври във Варна, Rosslyn Hotel Dimyat
 • 20 октомври - Виртуален ден – на платформата на Brazen Technologies.
 • 21 октомври в Габрово, Технически университет, Библиотека

Подробности за програмата на изложенията и пълен списък на фирмите, които ще търсят кадри на Дни на кариерата: ИТ, Комуникации и Аутсорсинг 2021, вижте тук: it.careerdays.bg

Входът е свободен, но местата са ограничени – затова се регистрирай още сега на: https://careerdays.bg/bg/it-careerdays/students

Събитието се организира от компанията за комплексни HR услуги JobTiger. Златен спонсор на събитието е Amdocs, бронзов спонсор - Accenturе Bulgaria

Здравето и спокойствието на посетителите и изложителите на форумите е приоритет за организаторите и събитията на живо ще бъдат проведени при спазване на всички разписани мерки за сигурност!

За повече информация, интервюта и въпроси: events@jobtiger.bg и 088 408 6003
Дни на кариерата: Икономика, Финанси, Маркетинг, Човешки ресурси и Обслужване на клиенти виртуално и присъствено през ноември

Традиционните събития от серията Дни на кариерата в икономическия сектор ще се проведат на живо на 23 ноември (вторник) 2021 г. - във фоайето на Университета за национално и световно стопанство и виртуално - на 25 ноември (четвъртък) 2021 г. - в платформата на Brazen Technologies.

Поредицата от събития е за търсещите работа, които искат да се срещнат с водещи работодатели, които предлагат позиции или стаж в областите Икономика, Финанси, Човешки ресурси, Маркетинг, Обслужване на клиенти.

Ако искате да бъдете сред компаниите, които ще имат възможността да се срещнат с хиляди амбициозни млади хора тази есен и да представите своите работни и стажантски позиции, не пропускайте да запазите своето място сега. Регистрацията за работодатели е отворена: https://careerdays.bg/bg/economy-careerdays/registration

Събитието на живо ще бъде проведено при спазване на всички разписани мерки за сигурност. Повече информация във връзка със събитието може да видите тук.

Организатор на форума е JobTiger съвместно с Междууниверситетски център за развитие на кариерата на УНСС и Студентски съвет при УНСС.

За контакти:
Е: events@jobtiger.bg
T: +359 88408 6003 | +359 884 070 906
 
ПОЛЕЗНО ЗА ВАС
Вашият Employer Branding на JobTiger.bg - силен канал за комуникация и представяне

В последната година HR общността по света все по-усилено говори за важността на изграждането и поддържането на работодателската марка именно след бурните промени през 2020. Светът става все повече дигитален и компаниите имат нужда от все повече и разнообразни онлайн канали за комуникация.

Employer Branding услугата на JobTiger.bg е именно такъв онлайн канал за комуникация в полза на кандидата, където цялата важна за него информация може да бъде показана в синтезиран вид. Създадена е именно за компаниите, уважавани на българския пазар на труда заради грижите им за развитието и просперитета на служителите им и за въвеждането на добри HR, социални и екологични практики.

Вашият Employer Branding е независим канал, който има за цел именно да скъси дистанцията между вас и подходящите служители, да ви отличи от останалите работодатели и да разгласява информация за най-отличаващото ви на пазара на труда. Той ще отговори на максимален брой въпроси, които си задават търсещите работа, преди да кандидатстват в компанията. Каналът разгласява информацията и по установените канали и социалните мрежи на JobTiger.

Вижте профилите на работодатели, които вече използват услугата като Axway, АББ България, Schwarz IT Bulgaria, Telenor Bulgaria EAD, Лидл България, Cargill Bulgaria и разберете как да се отличите и вие с вашия работодателски профил.

Цената на Employer Branding услугата е 2000 лв. без ДДС за година и включва и публикуването на неограничен брой корпоративни обяви.

Предизвикателствата за привличане и задържане на подходящи кандидати се превръщат в централен въпрос за дългосрочните политики на много компании. На фокус се поставят дългосрочните инвестиции в развиване на работодателската марка.

Нищо не е по-показателно за една компания от поведението ѝ по време на динамично променяща се среда. Стабилното, сигурно и надеждно корпоративно лице е основният фактор, който вдъхва доверие у потенциалните партньори, клиенти и служители.

Как да запазим своя корпоративен образ? Как да развием и комуникираме работодателския си имидж, така че да се възползваме максимално от възможностите (сега и за в бъдеще) и да привличаме лоялни партньори, клиенти и качествени служители?

В JobTger.tv представихме няколко препоръки как да се адаптирате и да извлечете оптимални ползи за компанията: https://jobtiger.tv/hr-industriya/employer-branding/employer_branding_2021
 
ИНТЕРЕСНО ОТ HRINDUSTRY.BG
Едностранно установяване на непълно работно време от работодателя

Въпреки, че за някои бизнеси COVID пандемията оказа значително влияние в първите месеци от въвеждане на ограничителните мерки, все още част от собствениците търсят начин да се справят с намаления обем на работа на годишна база или в месеците, в които се налагат забрани. В статията ще разгледаме един от начините, по които работодателите могат да се справят с проблема и по-конкретно законовите мерки при промяна в работното време, когато такава се налага.

При намаляване на обема на работата, законодателството предоставя на работодателя различни възможности, за да реагира на променените икономически условия.

  • HR Marketplace: Роботизирана Автоматизация на Бизнес Процесите (RPA)
  • Офисът винаги ще бъде важна част от ДНК-то на компаниите дори и много от хората да работят от вкъщи
  • HR Marketplace: Обучения и тренинги по английски език от Your English Specialist
  • Офисът на Cisco в Sofia Airport Center: просторен, здравословен и сред красива природна атмосфера