ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ     
JobTiger и ICT Media ви канят на кръгла маса „Основни предизвикателства и начини за подобряване на мотивацията в ИТ сектора“ и церемония по връчване на наградите от конкурса ТОП ИКТ Работодател 2014
Уважаеми колеги,

На 15 октомври, сряда, от 17:00 ч., ще започне кръгла маса на тема “Основни предизвикателства и начини за подобряване на мотивацията в ИТ сектора”, последвана от церемония, на която ще наградим победителите в конкурса “ТОП ИКТ РАБОТОДАТЕЛ“ за 2014 г. Организатори на събитието, част от едноименния проект, са ICT Media и JobTiger.

Акцентите на кръглата маса включват темите комуникация, лидерство, даване на възможности, и признание. На събитието ще бъдат представени и обсъдени основните резултати и изводи от тазгодишното издание на изследването “ТОП ИКТ РАБОТОДАТЕЛ“, което се осъществява за трета поредна година по методология на специализираната в HR одит компания Audit Advice Associates (ААА). Проучването се проведе сред 31 български и международни компании от телекомуникационния, ИТ и аутсорсинг секторите, опериращи на нашия пазар. То изследва факторите и степента на ангажираност и удовлетвореност на служителите в сферата на информационните и комуникационните технологии.

Проектът се изпълнява със съдействието на Министерството на труда и социалната политика, Американската търговска камара в България (AmCham), Българската асоциация по информационни технологии (БАИТ), Българската асоциация за управление на хора (БАУХ), и Конфедерацията на работодателите и индустриалците в България (КРИБ).

Генерален партньор на инициативата е Tishman International Companies - компанията, която развива и управлява бизнес комплекса Sofia Airport Center (SAC). Партньори на проекта са Experian, Luxoft, Sirma Business Consulting, SBTech и AAA.

В 19:00 ч. ще започне и кулминацията на проекта - церемонията по награждаване на победителите в конкурса „ТОП ИКТ Работодател“ 2014.

За присъствие се изисква предварителна регистрация: http://topictemployer.bg/registration/.

Очакваме Ви!
Ела и си намери страхотна работа или стаж по време на „Дни на кариерата“ в секторите: ИТ | ТЕЛЕКОМУНИКАЦИИ | BUSINESS PROCESS OUTSOURCING (BPO)
Отново е есен, време е да се върнем в университета, но пък и незабравимите студентски вечери не са изпускане, нали!
Между университета и купоните обаче, е добре да помислиш и за своята професия, за най-подходящия стаж и изобщо за начина, по който искаш да изглежда животът ти след 5 години например.

Ако сме прави, и ти си един от тези проактивни млади хора, които искат добро бъдеще, успехи и високи доходи след 2, а не 20 години, тогава те очакваме на 16 октомври в Интерпред СТЦ - София, където и тази година ще се състои единственото кариерно събитие, посветено на най-търсените в момента професии: „Дни на кариерата“ в сектори: ИТ, телекомуникации и ВРО.

По време на събитието ще можеш да се запознаеш с представители на 61 компании на щанда на всяка от тях. Освен това, през целия ден ще се провеждат и практически работилници в две отделни зали. Добре е да се включиш в тях, защото там ще разбереш повече за компанията, за работата, за служителите. Дори можеш да се почувстваш и като част от тях, за да прецениш дали това е твоята компания. Повярвай, тези уъркшопи нямат нищо общо с презентациите в университета. Ела, за да видиш и ти!

Междувременно сме подготвили и доста изненади за всички посетители. Още сега ще ти издадем, че имаме томбола с много изкушаващи награди. За да участваш в тегленето за подаръците, трябва да се регистрираш по време на самото събитие.

Входът за всички посетители е свободен.

И не забравяй, че именно от този форум може да започне твоето бъдеще!
 
 
ПОЛЕЗНО ЗА ВАС
Официално стартира регистрацията на работодатели за „Дни на кариерата“ в секторите Икономика | Финанси | Маркетинг и реклама | Обслужване на клиенти | Човешки ресурси

Не пропускайте възможността да се срещнете със студенти и млади специалисти, насочили вниманието си към професии в тези сектори. Именно вие можете да им помогнете да стартират успешно кариерата си и да се развиват като професионалисти.

Този форум се провежда традиционно, а за трети път се организира в УНСС от JobTiger съвместно с Междууниверситетски център за развитие на кариерата (МЦРК) и Студентски съвет при УНСС под патронажа на Ректора на УНСС проф. д.ик.н. Стати Статев.

Записването и условията за участие на компаниите в „Дни на кариерата”, сектори: Икономика | Финанси | Маркетинг и реклама | Обслужване на клиенти | Човешки ресурси може да видите на сайта на кариерния форум: http://economy.careerdays.bg/bg/employers

За записвания, продажби и въпроси по организацията на меропиятието:
Елеонора Тодорова          Таня Манчева
тел: (+359) 2 491 80 22      тел: (+359) 2 491 80 14
М: +359 884 505 609          М: +359 882 213 750
E: eleonora@jobtiger.bg     E: tanya@jobtiger.bg

Краен срок за записване за участие: 28 ноември 2014 г.
GCDF сертификационен тренинг по кариерно консултиране | ноември 2014 г.

Основен фокус на тренинга: Усвояването на умения и знания за оценка на потенциала, силните страни и областите за развитие на служителите, както и умения за консултиране, коучинг и менторинг.

За кого е предназначен сертификационният тренинг: специалисти по човешки ресурси; консултанти и коуч специалисти; мениджъри на екипи.

За записвания и допълнителна информация може да се свържете с екипа на JobTiger или да пишете на e-mail: gcdf@jobtiger.bg.
XXII уикенд на HR екипите в България – 28 и 29 ноември 2014 г.

Есента настъпи и заедно с нея дойде време за „зимният“ HR Weekend!

В неформална, приятелска обстановка, JobTiger отново организира традиционната XXII-ра поредна среща, на която да дискутираме актуални въпроси от работното ежедневие на HR-а, съчетано с много забавление и приятни емоции.

Отново ще има интересни дискусии, защото за семинарната програма сме подбрали от предложените теми, които ви вълнуват и са важни за HR обществото:
  • Некачественият подбор - какво пропускаме?
    Модератор: Тодор Тодоров, Assess Ltd;
  • Инструменти за оценка на мотивацията при подбор на персонал. Мотивацията къде е границата между работодателска отговорност и личната?
    Модератор: Елена Борисова, VIP Security
  • „Програми за развитие и задържане на търговци във Vivacom”
    Модератори: Стела Йорданова и Ваня Василева, VIVACOM
Ще ви изненадаме и със следобедното мероприятие, което засега ще запазим в тайна!

За записвания и въпроси:
Елеонора Тодорова, Т: 02/ 491 80 22, М: 0884 505 609, E: eleonora@jobtiger.bg и
Таня Манчева, Т: 02/ 491 80 14, М: 0882 213 750, E: tanya@jobtiger.bg
 
Новини от „Книгата, която ме вдъхновява“
Още три заглавия попаднаха в Топ 30 на „Книгата, която ме вдъхновява“

Вчера приключи и последната седмица, в която имахте възможност да номинирате книги за конкурса ни „Книгата, която ме вдъхновява“. До края на настоящата седмица можете да гласувате за последен път и да оформите облика на финалната класация от 30 най-вдъхновяващи книги.

Финалът на „Книгата, която ме вдъхновява“ е съвсем близо. Гласуването за подреждане на финалния Топ 30 в конкурса ще стартира от следващия понеделник и ще продължи до 27 октомври. А на 1 ноември – Деня на народните будители – ще обявим Топ 30 на най-вдъхновяващите книги, според вас, нашите читатели.
 
Интересно от JobTiger.tv
Предстои вторият безплатен курс за Дизайн и разработка на мобилни приложения за Android

Софийски университет „Св. Климент Охридски” и JobTiger, с подкрепата на Samsung, организират второ, есенно издание на безплатния курс за Дизайн и разработка на мобилни приложения за Android.

„Сиско академията ми даде шанс да си намеря работа“ – една история, която вдъхновява
Николай Теллалов: „Четете това, което няма да изветрее от ума ви ден след затварянето на книгата“
Digital KidZ – конференция за децата и технологиите
5 тенденции, с които да обновите работния си гардероб, без да ви уволнят
„Непосилната лекота на битието“ – една от най-великите книги на ХХ-ти век, е начело на класацията тази седмица
Любопитно от JobTiger Блог
Офисът е опасен за здравето

Традиционните офисни длъжности могат да изглеждат по-безопасни и здравословни от по-натоварените професии в сферата на услугите или производството, но и те имат скрити здравословни рискове.
Ето и някои от най-вредните особености на офисния живот, съвсем резюмирано.

Добри въпроси, които да зададете на работодателя при интервю за работа
10 неща, които нямат място във вашето CV
5 правила за мейл-етикет при търсене на работа
В три изречения (CXXVII)
Петъчен HR и офисен хумор (CLXXXII)
 
ОЧАКВАЙТЕ ОЩЕ
Нетуъркинг гуру за 1 ден!

На 29 октомври 2014 година един от водещите експерти в областта на нетуъркинга - Анди Лопейта - ще проведе еднодневно обучение в София! Той ще сподели популярната си система за нетуъркинг, използвана от лидерите в бизнеса, която ще промени изцяло подхода ви към ключови контакти!

Анди Лопейта е автор на няколко световни бестселъра в областта на нетуъркинга! The Sun го нарича “Mr. Network”, а елитното издание Financial Times го посочва като водещ бизнес стратег от световна класа в областта на нетуъркинга!

Дженифър Райдмейкър, Ръководител “Стратегия за развитие на Европа” на MasterCard, казва за него: "Анди е много енергичен лектор, който светкавично привлече вниманието на аудиторията. Съдържанието на неговата презентация беше отлично и насърчаваше оживени коментари и въпроси. Определено ще посетя други лекции на Анди и ще потърся други начини да си партнираме с него."

За повече информация и регистрация натиснете тук.
Дни на кариерата в Технически университет – София

Кариерният център на Техническия университет – София организира деветото по ред изложение на работодатели – “Дни на кариерата“.

Изложението ще се проведе на 21 и 22 октомври, 2014 год., от 10.00 до 17.00 часа, на територията на ТУ – София, в 1-ви, 2-ри и 12-ти учебни корпуси.
Официално откриване ще бъде 21 октомври, 10,00 часа, 12-ти блок.

Участниците в изложението са 90 на брой. Това са големи и средни фирми, здраво позиционирали се на българския и международния пазар от секторите Информационни технологии, Телекомуникации, Енергетика, Машиностроене и уредостроене, Авиационна техника и технологии, Индустриален мениджмънт, Храни и напитки и други. В рамките на мероприятието ще се проведат и 25 фирмени презентации.

За втори път на изложението ще участва и Европейския патентен офис, който ще се представи и с презентация.

Дните на кариерата имат за цел да запознаят студентите с водещи работодатели в различните бизнес сектори, както и да предоставят възможности за професионална реализация чрез предлагащите се позиции за работа или стаж. По време на събитието ще се създаде възможност за директен контакт между студентитe и фирмите, техни потенциални работодатели. Компаниите ще представят информация за своята дейност, за свободни работни и стажантски позиции, за стипендиантски програми, ще предоставят възможности за разговори и интервюта.

Чрез ежегодното си изложение ТУ-София и кариерният център дават възможност на студентите си да се запознаят лично с „бъдещия“ си работодател; да натрупат опит как да се явяват на интервю за стаж и работа; да участват в интересни презентации и демонстрации; да натрупат безценна информация за своята кариера!

За повече информация: http://career.tu-sofia.bg/