ГЛОБАЛ СЪРВИСИЗ БЪЛГАРИЯ АД

Компанията е регистрирана през февруари 2006 г. под името „Ти Би Ай Контакт Център” ЕАД като дъщерно дружество на финансовата група „Ти Би Ай България”. В края на 2007 г. 100% от акциите на компанията се придобиват от „Тикшув Груп”, най-големият доставчик на кол център услуги в Израел. През есента на 2009 г. дружеството става собственост на „Виена Иншурънс Груп” чрез „Ти Би Ай България” АД и ЗАД „Булстрад Виена Иншурънс Груп”, които делят по равно акционерното си участие. С разрастване дейността на дружеството и добавяне на нови услуги, през март 2015 г. името на компанията е променено от „Виена Иншурънс Груп Контакт Център България” АД на „ГЛОБАЛ СЪРВИСИЗ БЪЛГАРИЯ” АД.

„ГЛОБАЛ СЪРВИСИЗ БЪЛГАРИЯ” АД е собственост на „Виена Иншурънс Груп”. На стоковата борса „Виена Иншурънс Груп” е една от водещите застрахователни компании в Централна и Източна Европа със седалище във Виена. Извън основното си седалище в Австрия, „Виена Иншурънс Груп” е активна и чрез филиалите си и застрахователни холдинги в 25 страни. В България групата е мажоритарен собственик на ЗАД „Булстрад Виена Иншурънс Груп” и ЗАД „Булстрад Живот Виена Иншурънс Груп”.

„ГЛОБАЛ СЪРВИСИЗ БЪЛГАРИЯ” АД предлага обслужване на различни бизнес процеси чрез управление на входящи и изходящи обаждания. Услугите нa компанията са базирани на аутсорсинг принцип и ние оперираме като външен специализиран център за връзка с клиентите, фокусиран във финансовия и застрахователен сектор.
Спектърът на услугите ни включва информационно обслужване на клиенти, продажби по телефона, организиране на срещи, напомнящи обаждания за дължими плащания, провеждане на проучвания по телефона, бек-офис услуги, асистанс услуги и други.
Мисията на „ГЛОБАЛ СЪРВИСИЗ БЪЛГАРИЯ” АД е да предоставя най-добрите услуги в управлението на бизнес процеси и високо качество на обслужване на клиентите чрез професионално обучен екип, съвременни информационни технологии, точна статистика и анализ на дейността.

Zaplatomer.bg