Хотел Интернационал АД

Варна www.hotelcasinointernational.com над 300 служителя 11 jobs

INTERNATIONAL Hotel Casino & Tower Suites присъства на пазара на туристически услиги и прилага успешно концепцията за казино-хотел като един цялостен продукт, повече от 10 години. Компанията следи пазарните промени и успешно се адаприра към тях като развива своя продукт и корпоративно порт фолио, по примера на световно утвърдени дестинации. Хотела е създаен през 1969г., а след реновация през 2013г. отваря врати, като единствен по рода си комплекс.

Горди сме да споделим, че през 2019г. INTERNATIONAL Hotel Casino & Tower Suites празнува своята 50-та годишнина.

Най-добрата реклама, на която може да разчита всяка една компания е мнението на нейните служители. Това е и повода да дадем думата на Виктория Нанкова, един от най-младите членове на екипа на INTERNATIONAL Hotel Casino & Tower Suites.

 

Здравей, Виктория! Как се чувстваш?

Здравей! Страхотно, благодаря!

Ще ти задам няколко въпроса във връзка с работното ти място, имаш ли нещо против?

Разбира се, че не! За мен ще бъде удоволствие!

Как научи за хотел Интернационал?

Хотел Интернационал е разпознаваема марка, няма човек в моето обкръжение, който да не го познава. За свободната позиция като рецепционист в отдел СПА научих от jobs.bg. Дълго търсих работодателя, който да отговаря на моите очаквания, а именно коректност, възможност за кариерно развитие и най-важното за мен на този етап - гъвкав график съвместим с редовна форма на обучение.

Получих и отлични отзиви за Хотел Интернационал, като работодател от свои познати, настоящи служители на компанията.

Кога започна работа тук?

Започнах работа тук в началото на месец май 2018г. на позиция СПА администратор.

Какъв е твоят кариерен път до момента?

Започнах на позицията СПА администратор изключително мотивирана и благодарна за шанса, който получих, предвид ограничения си опит. Показах качества и умения, които бяха забелязани, оценени и благодарение на прекия си ръководител, който видя в мен желанието за развитие, бях повишена в Старши администратор през септември. Позицията не съществуваше в йерархията преди аз да я заема и задълженията, които са обвързани с нея бяха изпълнявани от Мениджър СПА център до този момент. Поех нови отговорности и част от оперативните му задължения, с което му помогнах да намери време за по-важната част от своята работа, а именно стратегическото планиране на отдела.

Била ли сте част от обученията предлагани от компанията?

Политика на компанията е провеждането на детайлно и структурирано въвеждащо обучение на всички нови служители. Моето обучение не включваше само оперативната част и задълженията ми като администратор, бях въведена и в политиките и стандартите за обслужване на Хотел Интернационал. Получих подробна информация и относно продуктите, които се използват и процедурите, които се предлагат в СПА Центъра.

Предоставена ми беше и изключителната възможност да се включа и в езикови обучения, които се предлагат ежегодно на служителите. Веднага щом завърша висшето си образование ще се възползвам от нея.

Би ли препоръчала хотел Интернационал като работодател на твои приятели и познати?

ДА! Когато, някой сподели с мен, че си търси работа това е първата ми мисъл - „Какви обяви видях на таблото за съобщения?“. Има практика свободните позиции да се обявяват и на вътрешно ниво, което дава възможност на всеки, който желае да смени направлението на своята кариера и да се развива, да го направи, възползвайки се от установената процедура.

Можеш ли да кажеш, че хотел Интернационал е отговорил на твоите очаквания?

Да – от Интернационал, като работодател получих дори повече от това, което бях очаквала. Тук за първи път срещнах реални осигуровки на възнаграждението, което получавам , бонус в размера, който ми беше обещан от самото начало и годишен отпуск, който се дава „на драго сърце“ в полагащия се размер. Социалния пакет също е изключително добър и включва: безплатно хранене в рамките на работната смяна – в служебния стол готвят изключително вкусно, безплатен транспорт от всяка точка на Варна до работното място и обратно и униформено облекло, което се обновява на годишна база.

Какво мислиш за работното си място?

Организацията на работата в Хотел Интернационал, както и в СПА центъра е много добра. Всеки е наясно със своите задължения и ги изпълнява. Благодарение на установените стандарти на работа, фирмената политика за мотивация и възможностите за кариерно развитие, както и безупречното обучение и подготовка на всеки един служител, дава завършек на един успешно работещ организъм. Обстановката, както на рецепция, така и в другите прилежащи помещения включително стаята за почивка, която е на разположение за персонала през целия работен ден, е изключително приятна.

Щастлива съм, че съм част от голямото семейство на Интернационал. Тук срещам подкрепата, от която се нуждая за да продължа образованието си и да се развивам. От голямо значение за мен е, че работя в компания, разпознаваема сред всички, като успешна търговска и работодателска марка.

Zaplatomer.bg